Friday 15 July 2011

TEKO2 LAMA....... I

Pembarisan teko2 yang sempat aku hunting rasanya dah ada dlm 50 buah dalam simpanan
Rak tak muat, ada lagi tak yg dapat sertai kawat ini
Keluarga Kangkong yg belum lengkap ku temui adik beradiknya
Pemberian En. Norzanggi (kalau aku) Terima kasih bebanyak
Sumbangan En. Norzanggi (kalau aku) Terima kasih bebanyak
Peningalan arwah Ibuku. Alamak kabur pulak, tengah jerebu melanda kot
Teko kecil ku, beli di Tawau, aku ada 2, sesiapa berminat
bertukar barang lama yg lain, hubungi aku 
Keluarga DUMEX. 
Copnya tertinggal biponggong, teko peninggalan arwah Ibu ku
Hadiah dari anakda Amir Zahili sempena hari lahirku T.Q
Hadiah dari anakda Amir Zahili sempena hari lahirku
Ku beli dikedai apek di Tawau
Ku beli dikedai apek di Tawau

Hadiah perkahwinan dari majikan 25 tahun yg lepas
Teko elektrik lama

Pemberian Ibu Mentua Safarin Kementerian Kesihatan T.Q
Pemberian Abang Long dan Kak Ju T.Q

Ini juga pemberian Abang Long dan Kak Ju T.Q



Pemberian Hajah Saubatul Salmiah kawan sekerja



Beli dikedai apek di Masjid Tanah Melaka


Toko kangkong lagi kecil drp cawan kangkong, ku perolehi di Sabah. Ada 2 sesiapa berkenan bertukar barang lama lain hubungi aku 

No comments:

Post a Comment